woensdag 7 april 2010

'Allo 'Allo!

Ik zal me allereerst even voorstellen:

Mijn naam is Lex van Woerkom, ben woonachtig in Vlaardingen en aankomende zomer word ik 19 jaar. Ik ben al een tijdje bekend met bloggen, mijn vorige blogadres was lexcoaster.blog2blog.nl. Die website was redelijk doods, had geen RSS optie en veel mensne lazen mijn werk dus ook niet.

Ik ben nu dus verhuisd naar blogspot.com in de hoop dat meer mensen mijn schrijfsles zullen gaan lezen. Ik schrijf over alles wat me boeit, muziek, films, pretparken (industrie) en zelfs politiek.

Ik zal eerst mijn oude werk hierheen kopiƫren zodat die niet verloren gaan, ik heb er namelijk toch best wel moeite voor gedaan. Mijn vorige Blog was op lexcoaster.blog2blog.nl, al ben ik daar dus niet meer actief.

-- Lex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten